Gratis julklappar

Vi är med i Br-klubben. Såklart. Jag är medlem i alla klubbar.

Min granne kallar mig värre än en pensionär som ska samla på alla kuponger och erbjudanden man får.

Hur som helst så har det gett utdelning nu.
Vi har 8 fulla böcker med smarmärken + 12 märken som inte får plats.
Det betyder att vi har 420 kr innestående hos BR!

Tack.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

SKÖNT MED RABATT HANNAH! och himla kul att du gjorde det lätt för mig att hitta hit, synd att jag aldrig uppdaterar min egen blogg dock så det tog lite tid att hitta hit! men nu så! har jag plöjt igenom allt! :) vart är det ni har flyttat? :)

2011-12-21 | 16:12:53
http://cirre.blogg.se/
Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 2 månader

Cissi! Din fule fan. Välkommen :D





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!