Billig dotter och en trängd son.

Jag måste ladda.
Mentalt.

Imorgon ska vi ha en kompis till Colin här hela eftermiddagen. Vi hämtar honom tre och sen hämtas gmhan av päronen vi 20- tiden.

Det kommer såklart gå jättebra men Evelyn har vart rätt billig de två senaste kvällarna.

Colin fick gå och göra kväll själv idag. Jag kunde inte släppa Evelyn och Peter var på möte.
Stackars min stora kille! Han vaggades till lillasysters höga toner.
Han märkte nog att det var lite jobbigt för mig så han var medgörlig och somnade till och med i sin egen säng.

Det har vart några bråkiga kvällar från hans sida och han har inte vart trött. När han väl fått igenom att sova i vår säng efter några timmars tjat så slocknar han innan huvudet landar på kudden!

Med det går säkert bra imorgon!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!