2011 goes 2012

Så va det den sista dagen på året.
Detta år har gått så sjuukt fort!
2009 kom jag ihåg att jag sa att 2010 inte kommer bli ett bra år, så vi kan lika gärna skippa det och hoppa rätt in i 2011.
Det blev också ett händelserikt år på många sätt!

Inför 2012 känner jag ingenting. Jag tror på det året.
Jag ska, hade jag tänkt, utan att lova nånting, sätta mig ner och skriva om mitt 2011.

Det kan ju vara kul för er läsare att få följa men framför allt som minne till mig själv.
Jag är så glad att jag bloggade när Colin var liten. Det finns så mycket roligt att läsa och komma ihåg!

Tänk om man skulle ta och printa ut bloggen till en bok. Awesome!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!