Jag är en smitare!

Natten har vart hemsk!
Evelyn har vaknat varje timme och tokskrikit! Vet inte om hon haft ont i magen eller om hon haft mardrömmar.
Det blev ju lite mycket igår på kalaset och så var vi inne hos grannen på kvällen.

Tur att vi har hennes gunga, där var enda platsen hon fick lite ro.

Ikväll kommer pappa hit på middag och vi behöver dra igenom huset med damsugaren innan. Tur att jag kan gömma mig bakom amningen ;)
Finns det nått tråkigare än att damsuga??
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny - gravid i New York

Haha. Jag hade vita, ljusblå & ljusrosa. Åh herreminskapare vad hemskt!! Aldrig mer.



Stackars liten som inte kan sova :( Hoppas denna natten är bättre!

2012-01-23 | 02:25:36
http://jennybenny.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!