En fantastisk helg.

Blogg appen funkar inte.
Bajs.

Helgen har vart fantastisk!
I fredags hälsade jag på en ny granne som flyttat hit. Hon måste trott att jag var galen! Stackars grannar som träffar mig det första dom gör. Nån som springer in i huset och ropar HEJ! Jag läser din blogg :D

I Lördags var vi ute hela familjen i pulkabacken och byggde tunnlar i plogbergen och åkte pulka. Sedan in i värmen och dricka varm choklad innan vi skulle in och slåss i Täby centrum.

Jag impulshandlade nya glasögon och lite julklappar som jag nu kan bocka av listan.
Peter växlande pengar eftersom han ska resa till Kina.

Idag, Söndag, hade vi egentid med Colin jag och Peter.
Vi åkte in till Kista Galleria och såg på bio och åt god mat.
Evelyn fick snällt stanna hos mormor. Men lika glad var hon för det..!

Jobbvecka i veckan. och Lucia!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Jättekul att du kom och hälsade!:)
Kram Anna

2012-12-10 | 14:51:51
http://Aaannaas.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!