Vilken dag som helst nu!

Jag hade inte sovit speciellt gott eller mycket och jag vaknade tidigt denna morgon!
Frukost, blodtryckssänkande.
Lite undersökningar och beslut om igångsättning. Kl 12 skulle det ske.
Vi väntar och väntar. Några samtal rings och vi meddelar världen att Vi snart skulle bli tre.

Eller förstagånsföderska som man var kunde det ju bli en lååång väntan. Det var vi beredda på.

12.30 sattes det igång. En manlig läkare vid namn Gabriel och Nej, han var ingen ängel, blev den som skulle se till att det skulle bli barn.

Efersom jag var sjuk fick jag inte vandra omkring. Var mest sängliggandes men klev upp ur sängen några gånger och tittade ut genom fönstret.

Mamma kommer och Nu börjar väntan..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!