Back to reality

Nej. Det blev faktiskt inget av det här med Lchf.

Jag vet inte om jag gjorde fel nånstans men jag körde i 6 dagar och min mage blev gravidsvullen och jag gick upp två kilo.

Nu är jag normal igen.

Jag får väl hitta på något annat sätt att bli fit på istället :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Haha, vilken tabbe! Att gå upp istället för ner måste ju tyda på att lchf inte är en bra metod (för vissa funkar den säkert) de flesta jag känner har slutat med den då det också gav motsatt effekt. Prova att skära ner på, men inte utesluta, kolhydrater och överkonsumera inte fett, fortfarande inte färdigforskat huruvida det påverkar kranskärlen. Selleri är bra att äta då det krävs mer energi att förbränna än vad den ger + att det mättar. Jag avskyr selleri, men tycker man om det kan det ju vara ett perfekt mellanmål.

Tess

Jag provade också lchf i 7 dagar, mitt resultat va näst intill förstoppad och gick upp 2kg. och då åt jag inte mer fett än normalt....

2012-04-23 | 21:48:18




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!