24/4 2007

2007 kl 15.00.
Bm besök. Ett extrainsatt.
Kolla upp huvudvärken och lämna ett urinprov. Det var katastrofalt dåligt!

Peter hade kommit hem tidigare och följde för en gångs skulle med till barnmorskan. Det var tur eftersom det blev ilfart till förlossningen.

Ingen av oss förstod att det faktiskt var illa. Vi stannade hemma och tog en snabbdusch och hämtade BB-väskan fast att BM sa att vi skulle raka vägen in!

Ringde mamma, skrattade lite nervöst och sa att vi hörs sen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Jag kommer ihåg den dagen, känns som att det var igår. Jag kunde knappt sova för att jag tänkte på dig och undra hur det gick...

2012-04-24 | 18:22:01
http://lyckligamej.blogg.se/
Anonym

Jag kommer ihåg den dagen, känns som att det var igår. Jag kunde knappt sova för att jag tänkte på dig och undra hur det gick...

2012-04-24 | 18:22:44
http://lyckligamej.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!