Julklappar

Jag borde börja köpa julklappar.

Jag brukar alltid vara ute i god tid och klar utan att stressa i butikerna in i det sista men de senaste åren har jag vart en av dom som står hoppandes och svärandes i milslånga köer och som raffsat åt mig inslagningspapper och blängt surt på dom som envisas med att slå in paketen vid inslagsborden och virat snören öm om paketen som om det gällde liv eller död.

Jag förbannar mig varje gång och lovar mig själv att inte göra om det ett år till.

Däremot har jag inget emot att åka till köpcentren i juletider då jag tycker det är rätt mysigt, men bara jag slipper köa till kassan.

Nej, det är dags att börja nu.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna Josefine

jag har redan köpt en del, men har fler kvar :)

håller med dig, det är mysigt att gå närmare juletid även om man inte ska handla :)

2011-11-16 | 18:49:20
http://mittvitabo.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!