Bolibompa

Bolibompa måste vara alla föräldrars lycka.
Då sitter ungarna som klistrade framför Tvn en stund och man har chans att andas, plocka, prata ostört, gå på toaletten, gråta..

Ioförsig så finns det ju kanaler idag som visar barnprogram dygnet runt. Idag är det väl datorer som gäller.

Annat var det när jag var liten, då kunde man börja fråga när klockarn skulle bli sex redan vid tre.
Ibland hände det att man missade 5 min på "Björnes magasin" och då var det bara att börja lära sig klockan så man var på den säkra sidan.

Det värsta man visste var när dom vuxna pratade högt så man inte hörde "Joelbitar" eller "trasdockorna" men man kunde ju inte pausa så det var bara till att lägga sig på golvet framför tjocktvn och höja ljudet.

Colin lär Evelyn vilka program som är bra.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Oj, missade att svara på sista fråga såg jag. Jo, jag har fotograferat så länge jag kan minnas egentligen. Men för två år sen ungefär började jag lära mig inställningar/redigering och sånt. Jag tycker att det är himla roligt!

2011-11-17 | 21:56:49
http://whentears.blogg.se/
therese

får sån nostalgi när man hör talas om bolibompa :)

2011-11-18 | 04:43:48
http://tinythess.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!