Alla är med

Dag två i lägenheten.
Igår la vi halva golvet på nedervåningen. Idag är det dax för resten och jag, Colin och Evelyn städar övervåningen så vi kan börja packa upp grejer.

Det är skönt att vi kan flytta in saker pö om pö så det inte blir att slänga in allt på en gång!

Det tar ju längre tid att ställa iordning allt än att renovera. Det lyckas ju alltid stå nån ouppackad kartong man tycker man kan ta Sen.
Det är ju bara att Sen kan bli väldigt mycket senare ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


erika

HEJ! vad roligt jag minns för ett tag sedan när du kommenterade min blogg att du bodde i ett område nedanför mig med en son colin! nu ska ju vi flytta till erat område! o så ser ja att du oxå har en liten! så kul! dessutom så känner jag igen dig från att du var på öppna förskolan den dagen vi köpte huset! det var ju kaotiskt att vara där me båda barnen o alla andra men affären gick i hamn =)



hoppas vi kan ses!! vi kommer ju bo så nära o va föräldralediga samtidigt, kul att du bloggar



erika

2011-11-13 | 18:59:13
http://taby.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!